Ahmad Rifaie Al Ahmadi Idrisi: SAYYIDUL ISTIGHFAR (PENGHULU ISTIGHFAR)

Search This Blog

SAYYIDUL ISTIGHFAR (PENGHULU ISTIGHFAR)



Maksud:
Ya Allah, Engkaulah Tuhanku. Tiada Tuhan melainkan Engkau yang telah menciptakanku. dan aku adalah hamba Mu. dan aku atas ketentuanMu. dan (atas) perjanjianMu yang termampu aku lakukan. aku memohon perlindunganMu dari kejahatan yang aku telah lakukan. aku mengakui padaMu akan kenikmatan yang telah Engkau kurniakan kepadaku. dan aku mengakui akan dosaku, maka ampunkanlah aku. sesungguhnya tiada yang memberi pengampunan dosa-dosa melainkan Engkau.
SAYYIDUL ISTIGHFAR (PENGHULU ISTIGHFAR)SocialTwist Tell-a-Friend

Popular Posts

Segala bahan bacaan disini adalah untuk umum dan HAK CIPTA ITU MILIK ALLAH SEMUANYA. Anda boleh ambil sebagai bahan rujukan ataupun bahan posting di blog-blog atau website anda TANPA PERLU MEMBERI SEBARANG KREDIT KEPADA BLOG INI.