Ahmad Rifaie Al Ahmadi Idrisi: Wahabi golongan keldai?


Search This Blog

Wahabi golongan keldai?

Wahabi golongan keldai? 🐴
.
Di dalam kebanyakkan amalan2 golongan ahlussunnah wal jamaah yg dibawa dan diajarkan oleh ulama2 silam baik dari nusantara atau ulama sufi dari timur tengah atau dari segala pelusuk dunia Islam kpd kita umat yg terkemudian sebenarnya BANYAK mengandungi rahsia rahsia dan khasiat2 yg agung lagi ampuh utk kesejahteraan hidup.
.
Sbg contoh amalan2 tersebut adalah seperti:
bismillah 5, bismillah 6, khatamun nubuwwah, doa nurun nubuwwah, yaasin fadhilat, selawat naariya, selawat munjiyat, selawat fatih, selawat syifaa dan sebagainya telah di cop sbg Bidaah sesat oleh wahabi dungu.
.
Amalan2 yg bnyak berteraskan kpd kekuatan spiritual ini sebenarnya mmg ada di dalam kitab suci al Quran al Kareem dan kitab2 hadis yg sahih.
.
Ulama2 hakiki dan juga wali-wali Allah swt yg sangat arif billah ini telah memahami rahsia2 ayat2 al Quran dan doa2 dan telah menjadikan ia amalan2 kerohanian yg membuatkan mereka dapat menjadi kuat dalam membela agama Allah swt ini.
.
Dan setelah zaman beredar, amalan2 hikmah yg digali dari al Quran dan hadis2 ini di turunkan pula kpd generasi2 seterusnya sehinggalah ramai pahlawan2 Islam yg handal2 lahir dari umat ini.
.
Fakta kekuatan Islam ini sangat difahami dan ditakuti musuh2 agama dari golongan penjajah barat. Malah mereka mengetahui apakah rahsia yg membuat umat Islam zaman dahulu begitu handal di dalam ilmu pertempuran.
.
Dan rahsia2 yg mereka ketahui itu terletak di dalam amalan2 yg ada di dalam ilmu tasawwuf dan amalan2 zikrullah di dalam tariqah.
.
Dgn pengetahuan itu mereka yakni golongan musuh2 Islam telah mencipta satu racun yg ampuh yg dapat melemahkan kekuatan rohani umat Islam. Oleh kerana mereka sangat mengetahui karomah2 para wali2 Allah swt itu banyak bersumber dari ilmu tasawwuf dan amalan2 tariqah maka mereka pun melepaskan satu virus beracun utk menewaskan ilmu2 kerohanian yg membuatkan umat Islam dahulu begitu handal dan kuat sekali.
.
Virus yg mereka lepaskan itulah yg bernama virus wahabi al khawarij. Virus beracun ini akan membantah dan menghalang segala amalan2 yg membuatkan umat Islam kuat dgn PEMBOHONGAN SLOGAN KEMBALI KPD QURAN DAN SUNNAH.
.
Selogan bohong inilah yg telah membuat ramai umat Islam moden meninggalkan amalan2 kerohanian Islam yg sahih kerana takut menjadi syirik atau menjadi ahli bidaah dek momokan puak wahabi pembohong.
.
Nah kini umat Islam diwas-waskan oleh wahabi agar mempersoalkan segala amalan2 yg baik yg dikemukakan kpd mereka. Akhirnya berjayalah wahabi al khawarij ini menjadikan sebahagian besar umat Islam zaman ini satu umat yg KOSONG, yg tiada kekuatan batin, yg keliru, yg biadap dan yg sesat.
.
Itulah dia sebenarnya yg berlaku sekarang. Angakara fitnah wahabi, sebahagian umat Islam kini menjadi pengganas yg dungu yakni yang menjadi perosak kpd Islam dan kpd masyarakat dunia angakara ketiadaan isian ilmu dan cahaya pada rohani. Mereka menjadi buta pada mata hati sehingga tidak dapat membaca Kaf Fa Ro di dahi dajal laknatullah.

Wahabi golongan keldai?SocialTwist Tell-a-Friend

0 comments:

Popular Posts

Segala bahan bacaan disini adalah untuk umum dan HAK CIPTA ITU MILIK ALLAH SEMUANYA. Anda boleh ambil sebagai bahan rujukan ataupun bahan posting di blog-blog atau website anda TANPA PERLU MEMBERI SEBARANG KREDIT KEPADA BLOG INI.